Komputerowe opowieści. Klasy I-III
Opis
Płyta uczniowska ma multimedialny system obsługi przyjazny dla dzieci w młodszym wieku szkolnym - z myszką występującą w roli przewodniczki. Z menu głównego (mysiej norki) przechodzi się do kolejnych menu, w których zgromadzono różne materiały. W menu GRY I ZABAWY znajdują się gry o charakterze edukacyjnym (w tym puzzle, krzyżówka, rozsypanka wyrazowa, domino, rebusy, labirynt, uzupełnianka). W menu PROGRAMY I PREZENTACJE można znaleźć ciekawe programy edukacyjne i prezentacje zawierające treści z różnych obszarów edukacji wczesnoszkolnej. Menu WITRYNY INTERNETOWE zawiera tematyczne witryny internetowe przygotowane w wersji offline.
Na płycie uczniowskiej zgromadzono również pliki ćwiczeniowe, pogrupowane w 2 zestawy: rysunki i teksty. Tematyka poszczególnych plików odnosi się do różnych zagadnień edukacji wczesnoszkolnej. Korzystając z plików graficznych, uczniowie będą m.in. kolorować rysunki, układać obrazki, tworzyć kompozycje rysunkowe z wykorzystaniem gotowych elementów graficznych. Wśród plików z tekstami znajdują się takie, które uczniowie będą uzupełniać, poprawiać oraz porządkować, a także takie, w których będą redagować krótkie wypowiedzi pisemne. Pliki z dokumentami tekstowymi przygotowano w formacie DOC, natomiast pliki graficzne - w formacie BMP.