Zarezerwuj/zamów podręczniki w ramach dotacji MEN
Zasady zwracania publikacji zakupionych w ramach dotacji
- Zamawiający może zwrócić dostarczone Publikacje do 31 października 2024 roku, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym (71 750 62 30) lub mailowym dotacja@migra.pl.
- Zwracane Publikacje nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą nadawać się do ponownej sprzedaży. W przypadku publikacji elektronicznych należy odesłać wydrukowane kupony, zawierające login oraz hasło dostępu.
- Zwracane Publikacje wraz z kopią faktury zamieszczoną na niej adnotacją dotyczącą przyczyny oraz ilości zwrotu należy przesłać na własny koszt na adres: Migra Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 23, 64-030 Śmigiel.
- Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu jej stanu, zostaje wystawiona faktura korygująca oraz przesłane na konto Zamawiającego należności z niej wynikające.
- W przypadku rezygnacji z części zamówienie przed datą jego opłacenia, kwotę do przelewu należy pomniejszyć o kwotę wynikającą z faktury korygującej.
Szkoła kolejny raz zamawia podręczniki
wydawnictwa Migra w ramach dotacji MEN
Szkoła pierwszy raz zamawia podręczniki
wydawnictwa Migra w ramach dotacji MEN